Nieuw op de markt: Box@Home, de opslagruimte die naar u toekomt

Box@Home, uw nieuwe slimme partner om bedrijfsspullen zorgeloos op te bergen

Mechelen, 16 augustus 2017 – Op veel kantoren puilt het uit van de spullen die niet frequent gebruikt worden: materiaal voor beurzen, stockartikelen, bedrijfssouvenirs, folders of promotieactiviteiten. Niet alleen pakt het ontzettend veel plaats in op de werkplek, het staat vaak gewoon in de weg. En extra bedrijfsruimte kost handenvol geld. Daarom is er vanaf nu Box@Home, een nieuwe dienst in samenwerking met Merak – al jaar en dag dé referentie voor veilig en betrouwbaar archiefbeheer. Met Box@Home hebben bedrijven de mogelijkheid om kantoorgerief zorgeloos extern op te bergen, en dat onder de allerbeste omstandigheden.

“Het idee is eigenlijk ontstaan na veel contact met klanten”, licht Nicolas Uyttenhove, Sales & Marketing Manager bij Box@Home, de nieuwe dienst toe. “Van onze bestaande klanten kregen we vaak de vraag of we naast hun archief ook andere zaken konden bewaren. Zo ging de bal aan het rollen en vijftien maanden later zijn we dan ook ontzettend trots dat we Box@Home kunnen lanceren.”

Hoe werkt het?

Het principe van Box@Home spreekt voor zich. Nicolas Uyttenhove: “Bedrijven of organisaties hebben de keuze uit drie verschillende boxen: Small (1 m³), Medium (5m³) en Large (6 m³). De box(en) worden op een dag en tijdstip naar keuze netjes bij het bedrijf geleverd, volledig klaar om te vullen. En dankzij de comfortabele lengte, hoogte en breedte wordt er moeiteloos geladen en gestapeld. Zit de box vol? Dan komen professionals die op kantoor ophalen en zijn bedrijven verlost van overbodig bedrijfsmateriaal. Dit materiaal wordt daarna netjes in onze opslagruimtes opgeslagen.” “Als iemand op een bepaald moment toch iets uit de box nodig heeft, bijvoorbeeld omdat de jaarlijkse beurs eraan komt of omdat er promotiemateriaal of een bedrijfsfolder verstuurd wordt, dan kan de box via onze website makkelijk worden terugroepen om de spullen uit de box te nemen. Natuurlijk kan er op elk moment ook iets aan de box toegevoegd worden. Daarna brengen we de box opnieuw naar de opslagruimte.”

Veilige opslag

De opslag van de boxen gebeurt onder de allerbeste omstandigheden en volgens de strengste veiligheidsnormen. “De opslagruimtes zijn beveiligd en worden gecontroleerd op temperatuur en vocht. Alle spullen worden in het juiste klimaat bewaard en zijn beschermd tegen water, brand en ongedierte”, zegt Nicolas Uyttenhove. De spullen worden bewaard in een Small Box voor 9,60 euro per maand. Voor de Medium Box en de Large Box is de maandelijkse kostprijs respectievelijk 43,08 euro en 58,53 euro. Voor meer informatie kan u terecht op boxathome.be

About Merak

Merak bewaart uw documenten, servertapes en andere informatiedragers in speciaal ontwikkelde archiefdozen en -koffers. Onze opslagruimtes voor uw papieren archief zijn beveiligd tegen brand, diefstal, ongedierte en water. En om de veiligheid van uw digi...